Vi bruger cookies til en bedre online oplevelse. Ved at godkende accepterer du brugen af cookies i overensstemmelse med vores cookie policy.
HYDROSCANDS KVALITETSPOLITIK
Vores kvalitetsarbejde skal udføres aktivt og løbende, fordi vi skal være konkurrencedygtige på kort og lang sigt. Kvalitet er et strategisk spørgsmål og skal berøre samtlige processer i selskabet. Hydroscand skal overholde gældende lovkrav, lokale regler og bekendtgørelser som minimumskrav.
Virksomheden
Hydroscand skal være den leverandør, som er den bedste til kvalitet i vores branche. Vores produkter til kunden skal:
- Have den rette kvalitet
- Leveres i den rette mængde
- Leveres til rette tid
Kunden
Kunden er den vigtigste faktor i vores virksomhed, og kvalitet er et mål for vores præstationer ud fra en kundes synsvinkel.
- Vi skal samarbejde med vores kunder for at opfylde deres behov og give dem den bedst tænkelige service.
- Gennem kundeundersøgelser får vi et mål for vores kvalitet og kan derefter planlægge og gennemføre varige forbedringer.
Leverandører
- Vi skal have et tæt samarbejde med vores leverandører og stille de samme krav til dem, præcist som vores kunder gør til os.
- Vi skal arbejde for langvarige og gode relationer med vores leverandører.
Medarbejdere
- 100 % rigtigt er en forudsætning, for at Hydroscands produktion skal holde den højeste kvalitet
- Vi ser vores medarbejdere som den vigtigste ressource for at opnå det og arbejder for, at vores medarbejdere er deltagende og engagerede i kvalitetsarbejdet
- Hvert år fastlægges nye kvalitetsmål med det formål at opnå løbende kvalitetsforbedringer.
Læs om Hydrocand koncernens kvalitets- og miljøarbejde på hydroscand.com
Skal du evaluere Hydroscand som leverandør?
Hvis du foretager en leverandørevaluering, skal du kontakte din sælger eller din nærmeste Hydroscand-butik.