HYDROSCANDS KVALITETSPOLITIK
Vores kvalitetsarbejde skal udføres aktivt og løbende, fordi vi skal være konkurrencedygtige på kort og lang sigt. Kvalitet er et strategisk spørgsmål og skal berøre samtlige processer i selskabet. Hydroscand skal overholde gældende lovkrav, lokale regler og bekendtgørelser som minimumskrav.
Virksomheden
Hydroscand skal være den leverandør, som er den bedste til kvalitet i vores branche. Vores produkter til kunden skal:
- Have den rette kvalitet
- Leveres i den rette mængde
- Leveres til rette tid
Kunden
Kunden er den vigtigste faktor i vores virksomhed, og kvalitet er et mål for vores præstationer ud fra en kundes synsvinkel.
- Vi skal samarbejde med vores kunder for at opfylde deres behov og give dem den bedst tænkelige service.
- Gennem kundeundersøgelser får vi et mål for vores kvalitet og kan derefter planlægge og gennemføre varige forbedringer.
Leverandører
- Vi skal have et tæt samarbejde med vores leverandører og stille de samme krav til dem, præcist som vores kunder gør til os.
- Vi skal arbejde for langvarige og gode relationer med vores leverandører.
Medarbejdere
- 100 % rigtigt er en forudsætning, for at Hydroscands produktion skal holde den højeste kvalitet
- Vi ser vores medarbejdere som den vigtigste ressource for at opnå det og arbejder for, at vores medarbejdere er deltagende og engagerede i kvalitetsarbejdet
- Hvert år fastlægges nye kvalitetsmål med det formål at opnå løbende kvalitetsforbedringer.
Læs om Hydrocand koncernens kvalitets- og miljøarbejde på hydroscand.com
Skal du evaluere Hydroscand som leverandør?
Hvis du foretager en leverandørevaluering, skal du kontakte din sælger eller din nærmeste Hydroscand-butik.